Осигурете качествена работна и жилищна среда
за обитателите на управляваните от вас сгради.
Събирате всички данни за сградите в една платформа
Постигате ефективна комуникация с
ползвателите на сградите
Оптимизирате управлението на наличните ресурси
Автоматизирате
разпределението на разходи
Ускорявате и оптимизирате дейностите по поддръжката
Автоматизирате процеса по отчитане на данни от системи
Съвременните технологии позволяват да поставите обитателите
на сградите в центъра на вашите дейности и да повишите тяхната
удовлетвореност и лоялност.
Организирате собствеността, следите заетостта на площите и разполагате с цялата необходима информация в една платформа.
Имате пълен поглед върху движението и състоянието на финансовите потоци и
гарантирате прозрачност.
Планирате ефективно управлението на ресурсите и идентифицирате възможности
за тяхната оптимизация.
Осигурете комфорта на вашите клиенти и гладкото функциониране на сградата с ефективна поддръжка.
Осигурявате спокойствие за вас и за собствениците и наемателите в управляваните от вас сгради чрез следене и коректно изпълнение на условията по договорите.
Получавате канал за двустранна комуникация с обитателите на сградата, подобрявате тяхната информираност и ангажираност.
Софтуерните решения в платформата FM Center ви позволяват да посрещате бързо и лесно нуждите на клиентите, наемателите и ползвателите на сградите. Независимо дали управлявате бизнес, жилищни или мултифункционални комплекси.
Осигурявате оптимално разпределение на наличните площи, високо ниво на комфорт на работната среда, спазване на договорните отношения и висока отчетност.
Посрещате очакванията на наематели и собственици за интелигентно управление на сградата, ефективна комуникация, прозрачни финансови отношения.
Посрещате съвременните тенденции на пазара и предлагате цялостна услуга по поддръжка и управление на различни видове площи в един комплекс.
Осигурявате възможност на обитателите за бърза връзка с вас и подаване на онлайн сигнали, заявки и въпроси (Help Desk).
Поддържате ефективни отношения с наемателите, като гарантирате спазването на важни събития по договори и посрещане на крайни срокове.
Предоставяте прозрачно управление чрез детайлни месечни справки за задълженията като разпределяте разходите автоматично.
Генерирате комплексни и персонализирани справки и отчети в рамките на секунди – за приходи/разходи, за заетост на наемните площи, за ефективност на обекта, за изпълнение на SLAs и др.
Предоставяте различни финансови отчети и подпомагате вземането на аргументирани стратегически решения за растежа на бизнеса.
Гарантирате надеждността на изчисленията и данните като минимизирате риска от допускане на грешка.
Предоставяте на вашите клиенти прозрачни финансови отношения и лесен достъп до информация за платени и дължими сметки, новини, събития и др.
Осигурявате удобството на живущите в сградите с помощта на новите технологии, възможност за онлайн плащания и тяхната проследимост.
Добавяте стойност в отношенията с наемателите, които получават възможност да се възползват от допълнителни услуги (поръчка на храна, автомобил под наем, услуги по чистота и др.).
Разполагате с централизирана система с актуална информация за клиенти, партньори, доставчици, подизпълнители и др.
Извличате всички необходими данни за попълване на договори, приемо-предавателни протоколи и други документи в рамките на секунди.
Осигурявате си възможност за делегиране на задачи, проследявате статуса на изпълнение, съхранявате информацията за изразходвано време и ресурси.
Осигурявате възможност на обитателите за бърза връзка с вас и подаване на онлайн сигнали, заявки и въпроси (Help Desk).
Поддържате ефективни отношения с наемателите, като гарантирате спазването на важни събития по договори и посрещане на крайни срокове.
Предоставяте прозрачно управление чрез детайлни месечни справки за задълженията като разпределяте разходите автоматично.
Генерирате комплексни и персонализирани справки и отчети в рамките на секунди – за приходи/разходи, за заетост на наемните площи, за ефективност на обекта, за изпълнение на SLAs и др.
Предоставяте различни финансови отчети и подпомагате вземането на аргументирани стратегически решения за растежа на бизнеса.
Гарантирате надеждността на изчисленията и данните като минимизирате риска от допускане на грешка.
Предоставяте на вашите клиенти прозрачни финансови отношения и лесен достъп до информация за платени и дължими сметки, новини, събития и др.
Осигурявате удобството на живущите в сградите с помощта на новите технологии, възможност за онлайн плащания и тяхната проследимост.
Добавяте стойност в отношенията с наемателите, които получават възможност да се възползват от допълнителни услуги (поръчка на храна, автомобил под наем, услуги по чистота и др.).
Разполагате с централизирана система с актуална информация за клиенти, партньори, доставчици, подизпълнители и др.
Извличате всички необходими данни за попълване на договори, приемо-предавателни протоколи и други документи в рамките на секунди.
Осигурявате си възможност за делегиране на задачи, проследявате статуса на изпълнение, съхранявате информацията за изразходвано време и ресурси.
Заявете персонализирана демонстрация, където ще отговорим на вашите специфични въпроси и ще ви покажем как софтуерът може да отговори на вашите конкретни нужди.